مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-07اقتصادي

تعیین اعتبارات ویژه برای طرح های گردشگری شهر سجاس


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری مبلغ 20 میلیارد ریال برای شهر سجاس در نظر گرفته شده است.

- سیدسعید صفوی شامگاه دیروز (15 آبان ماه) در جلسه با شهردار قیدار با بیان اینکه در زمانی که جهانی شدن رو به افزایش است، حفظ، نگهداری، تبیین و معرفی تنوع فرهنگی و میراث هر مکانی یا منطقه ای خاص چالشی مهم برای مردم در همه جاست، اظهار کرد: باید از داشته های فرهنگی و بومی برای توسعه گردشگری استفاده کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری سجاس و با بیان اینکه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری مبلغ 20 میلیارد ریال برای شهر سجاس در نظر گرفته شده است، افزود: برای معرفی گردشگری سجاس باید رویدادهای گردشگری از جمله جشنواره ها مبتنی بر معرفی توانمندی های شهر برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی تر در شناساندن ظرفیت های گردشگری شهر سجاس، متذکر شد: اعتبارات ویژه ای برای طرح های گردشگری شهر سجاس در نظر گرفته شده است.

شهردار سجاس نیز در ادامه این دیدار، با بیان اینکه قرار گرفتن شهر سجاس در مسیر گردشگری زنجان به غار کتله خور فرصت خوبی برای سرمایه گذاری این شهر به وجود آورده است، تصریح کرد: شهرداری سجاس از طرح های سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین اعتبارات ویژه برای طرح های گردشگری شهر سجاس

تعیین اعتبارات ویژه برای طرح های گردشگری شهر سجاس